niedziela, 27 lipca 2014

Ar ma doła, więc dołuje teraz na masową skale… (Arjuna)

Tak jak w temacie, macie tu dołujący wiersz i miłego dołowania *siada i recytuje*.
Jestem gorsza niż ci się zdaje.
Jestem głupsza niż ci się  wydaję
Jestem zła bardziej niż myślisz.
Jestem nudna bardziej niż to widać.
Jestem zamknieta w sobie bardziej niż to czuć.
Nie ta co widzicie.
Nie ta co znacie.
Nie ta co zwykle.
Po prostu ina niż ci się wydaje.
Przynoszę zgubę i zgorszę.
Występuje jako zjawa w tym koszmarze.
Nie zbilaż się do mnie, bo zaatakuje.
Nie patrz się na mnie, bo to źe wróży.
Ona nie myśli.
Ona nie czuje.
Jej dusza przepadła w ciemności.
Zimno i okrutność to jej teraz jej opis.
Pech i okrutność to teraz jej imię.
Łzy i bół to teraz jej pasja

Nie przejmujcie się tym wierszem, poprotu pisze to co mi do głowy przyszło i moze nawet trochę mi ulżyło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz