piątek, 11 lipca 2014

List dla całego HOLS (Jenna, Anonim )

22 lutego 2012

* wskoczyła na skałę z kawałkiem papieru. Spojrzała na wszystkich sprawdzając czy oby na pewno wszyscy są. Po chwili powoli odczytała treść „



„Mam pewien list, który bym chciała, żebyś opublikowała na HOLS.



Piszę co następuję.



Drogie HOLS.



Moje odejście zapoczątkowało odejście wielu osób, które były fundamentem tego stada. Dołączyłam do tego stada, by poznać ludzi, których zapamiętałam do dziś. Odeszłam z jednego powodu. Coś się zaczęło sypać. Sami powinniście wiedzieć, co. Nie będę wam w tym pomagać, ponieważ to by było na skróty. Ale zauważcie. Coś się dzieje nie tak z tym stadem. Nie powinno tak być, bo tak nie wygląda to stado. Próbowałam pomagać, jak tylko mogłam. Nie dało się. Nie chcieliście. Teraz żałujcie i próbujcie to naprawić, jeśli chcecie, by wasze ukochane stado dalej przetrwało. A chyba wam na tym zależy, prawda? Zastanówcie się.

przekaż.  ”



Tak.. ja tylko przekazuję wam ten list.. Jest on od osób.. które tu kiedyś należały.. Nie wiem dokładnie ile ale kilka osób się pod tym anonimowo podpisało.. tyle.. * odeszła*

Jenna i rada CCTR (20:29)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz