czwartek, 10 lipca 2014

I Wywiad HOLS z Fira (Rain)

07 lipca 2010
                             
  Fira - Poznajmy ją w innym świetle


<Rain__> na początek Przedstaw się
<Fira> słucham?! Oo przecież mnie znają xD
<Rain__> trudno XD
<Fira> Bethy by nie znali? xD
<Rain__> nom XD
<Fira> osz ty xD Nazywam się Fira
<Rain__> Co cię skłoniło by tutaj dołączyć?
<Fira> Znajomość z Jenną
<Rain__> Długo się znacie?
<Fira> rok, dwa
<Rain__> długo. W skali od 0 do 100 jak bardzo zależy ci na HOLS?
<Fira> 110
<Rain__> Jak długo tutaj jesteś?
<Fira> od samego początku Oo
<Rain__> Która faza życia w stadzie była dla ciebie najlepsza? ( MS, SJ, NSJ czy HOLS ) Dlaczego?
<Fira> hym.. chyba HOLS. Tak, na pewno HOLS
<Rain__> hmm a dlaczego?
<Fira> urodziłam Estelle
<Rain__> ah no tak.. nie pomyślałem. Czy jesteś zadowolona ze swojej pozycji w hierarchi?
<Fira> tak, oczywiście
<Rain__> Kto by nie był. *zaśmiał się* Co sądzisz o Jennie?
<Fira> Jennie? Jest z niej dobra alpha i przyjaciółka. Zawsze chcę dla nas jak najlepiej
<Rain__> Tu się zgodzę. Czy nie uważasz że czasem powinna być bardziej stanowcza?
<Fira> czasami tak. Przyznam
<Rain__> Dobrze, a co sądzisz o Stadzie?
<Fira> Hm.. jest to stado mocne i porządne, jednak niektórych osób wcale nie widać na chatach, zero notek.. poza tym, stado jest naprawdę fajne
<Rain__>  w skali od 0 do 100 jak bardzo kochasz Shitana?
<Fira> hm... brakuje skali ale w tej 100
<Rain__> a według twojej skali?
<Fira> z...200?
<Rain__> mmm zazdroszczę xP
<Fira> xD
<Rain__> Czy myślisz że on mógłby cię kiedyś zdradzić?
<Fira> Chyba nie.
<Rain__>  Czy to była miłość od pierwszego wejrzenia?
<Fira> Hm... po pierwsze, skąd ty bierzesz te pytania? Oo
<Rain__> z głowy, zresztą.. to ja tutaj zadaję pytania /D
<Fira> po drugie sama nie wiem... szybko go polubiłam, i przyznam podobał mi się od początku. Ale miłość od pierwszego wejrzenia?  To chyba zbyt śmiałe określenie a z reszty, ja w to nie wierzę
<Rain__> hmm. każdy ma prawo do swojego zdania. Kiedy poczułaś że go kochasz?
<Fira> Kiedy? O_O
<Rain__> tak
<Fira> ym.... gdzieś... na początku HOLS?
<Rain__> dopiero?</b>
<Fira> pfu, na początku NSJ Oo (przyzwyczajenie xD)
<Rain__> rozumiem. Jak poradziłabyś sobie z jego nagłym odejściem? (odpukać o.o)
<Fira> (no właśnie o.o) Cóż, na pewno było by mi trudno.. ale jakoś bym musiała. Jestem Bethą, matką, i muszę się na tym koncentrować...
<Rain__> Jak Shitan zareagował gdy dowiedział się że jesteś w ciąży?
<Fira> Cóż, nie był zaskoczony gdyż wcześniej o tym rozmawialiśmy, ale był naprawdę szczęśliwy. I brawa za oryginalne pytania xD
<Rain__> dziękuje. Czy chciałabyś mieć kiedyś więcej źrebiąt?
<Fira> Kiedyś może... Nie umiem teraz dokładnie powiedzieć
<Rain__> Okłamałaś kiedyś Shitana?
<Fira> *zastanawia się* Nie przypomina sobie takiego momentu
<Rain__> Czyli że nie?
<Fira> nie
<Rain__> Co byś zrobiła gdyby inna klacz zaczęła podrywać twojego mężą?
<Fira> Hm... szczerze mówiąc zostawiłabym to w rękach Shitana. Bo co miała bym zrobić? Ale oczywiście równiż starałabym się kontrolować jakoś tą sprawe
<Rain__> hmm. Nie podeszłabyś do tej klaczy i nie wygarnęłabyś jej co o niej myślisz?
<Fira> Pewnie nie raz by mnie do tego korciło, ale postarałabym się aby porozmawiać z nią jakoś spokojnie, bez nerwów, kłótnia w niczym by mi nie pomogłam, wręcz przeciwnie. A z reszty, chciałbyś mieć Bethę która tak się drze?
<Rain__> nie chcę nic mówić ale jestem twoim zastępcą, a co ze Shitanem? porozmawiałabyś z nim o tym?
<Fira> oczywiście. W końcu w związku najważniejsza jest szczerość. powiedziała bym co otym wszystkim myślę
<Rain__> Czy jesteś dumna ze swojej rodziny?
<Fira> Oczywiście
<Rain__> A teraz z innej beczki. Twój ulubiony kolor?
<Fira> ale zmiana tematu, naprawdę xD nie mam jednego ulubionego, lubię jaskrawe kolory xD
<Rain__> np?
<Fira> zielony, pomarańczowy, niebieski te najbardziej... a i fiolet, biały jeszcze Oo no ale głównie zielony, pomarańczowy i niebieskio
<Rain__> ok wystarczy o.o
<Fira> xDD
<Rain__> Każdy z nas czegoś się boi.. co będzie w twoim wypadku?
<Fira> hm... szczerze mówiąc, jedna z moich obaw się spełniła
<Rain__> *uniusł jedną brew* tzn?
<Fira> wiesz że byłam w WA, no nie?
<Rain__> tak
<Fira> bardzo polubiłam to stado i nadal lubię, i moja obawa była taka że przyjdzie mi pomiędzy wami wybierać.. a inna obawa... pająki Oo
<Rain__> Hmm ok powiem Shitanowi.. będzie wiedział czym Cię postraszyć jak będziesz niegrzeczna *zaśmiał się* Kogo najbardziej lubisz w stadzie?
<Fira> haha xD mam wielu przyjaciół. np. Lubię Ar, Venus, Hec, Jennę, Ing, Noe, Alfę, Lidla nawet lubię, Ciebię xD
<Rain__> a czy jest osoba której nie lubisz?
<Fira> szczerze, jest osoba która mnie zdenerwowała, ale nie powiem kto
<Rain__> Twoje zdanie o CCTR?
<Fira> Ym... ale co mam mówić o CCTR? Oo co sądzie o ich pracy?
<Rain__> tak.. o pracy.. o samej nazwie.. wszystko czym miałabyś ochotę podzielić swą uwagę
<Fira> a co tu dużo mówić? Jen jest bardzo odważna podając komuś hasło do swojego maila, ale to też oznacza że ma do nas zaufanie. I naprawdę, moim zdaniem to zaszczyt być w CCTR. Wykonują też kawał dobrej roboty
<Rain__> Co byś zmieniła ( dodała, odjęła) w HOLS? 
<Fira> hm... na ten moment nie mam żadnych pomysłów
<Rain__> ok. Okłamałaś kiedyś Jennę? lub HOLS? 
<Fira> Nie, nic takiego nie pamiętam
<Rain__> Co przynosi ci szczęście?
<Fira> ym... nie mam czegoś takiego Oo
<Rain__> Czy uważasz się za dobrą żonę? matkę?
<Fira> najlepsza nie jestem, ale najgorsza raczej też nie
<Rain__> Na którym miejscu stawiasz to stado wśród innych?
<Fira> 1, jest dla mnie najważniejsze
<Rain__> *uśmiechnął się*  Co najbardziej lubisz jeść?
<Fira> ym.. a co może jeść koń xD
<Rain__> trawę?
<Fira> bingo xD
<Rain__> Jak się czujesz z tym że tak wiele osób nagle zaczęło tu dołanczać?
<Fira> świetnie, stado ożywa
<Rain__> Nie czujesz się trochę przytłoczona?
<Fira> nie
<Rain__> mmh Jesteś wstanie wypowiedzieć się na temat naszego nowo przybyłego Alphy?
<Fira> cóż, nie znam go za dobrze. Jednak jest to porządny facet
<Rain__> Jakie odczucia zapanowały w tobie gdy dowiedziałaś się że chcę przeprowadzić z tobą wywiad?
<Fira> Zdziwienie xD to głównie Oo i nie pamiętam co tam jeszcze, to było dawno xD
<Rain__> Jakie odczucia towarzyszą ci teraz?
<Fira> hm.. lekki stres czasami zakłopotanie
<Rain__> Stres? przed czym?
<Fira> twoimi pytaniami oo
<Rain__> Aż taki jestem straszny?
<Fira> mam odpowiadać ><
<Rain__> naturalnie
<Fira> tak Oo
<Rain__> hmm *zastrzygł uszami* nie wiedziałem o.o no mniejsza mam jeszcze jedną dawkę pytań i kończymy
<Fira> jako redaktor okropnie straszny Oo
<Rain__> Co sądzisz o Liderze?
<Fira> co to za pytanie?! xD to mój szwagier! Co mam o nim myśleć xDD ymmm.... nie wiem... jest zabawny i czasem wkurzający Oo
<Rain__> hmm doszły mnie słuchy że to największy Idiota w stadzie. Jesteś za tą "ksywką"?
<Fira> nie no, aż taki zwariowany to on nie jest żeby idiota Oo
<Rain__> xD. Powiedzmy że rozumiem. Chciałabyś być teściową?
<Fira> A czemu nie xD
<Rain__> Nie wiem.  Co tam jeszcze... aha
<Fira> no?
<Rain__> Czy podczas ciąży miałaś ochotę na kiszone ogórki?
<Fira> Oo Rain, zmierz gorączkę xD ym... czasami Oo
<Rain__> Sory nie mogłem się powstrzymać od tego pytania /D
<Fira> xD a co w nim takiego ekscytującego? xD
<Rain__> no bo..nie wiem XD pozwól że się nie wypowiem. 
<Fira> nie, nie pozwolę xD
<Rain__> Kto jest według ciebie najmroczniejszy?
<Fira> z każdym pytaniem jest coraz gorzej xD ym.. nie wiem Oo nie ma tutaj typowo mrocznych osób
<Rain__> Nikt w żadnym stopniu ci nie przypomina takowego?
<Fira> nie przypominam sobie takiej osoby może tyćkę Poezja?
<Rain__> hmm ok. A kto najspokojniejszy?
<Fira> o ludzie, zamęczysz mnie takimi pytaniami -.- ym.... Tee jest dość spokojny Oo znaczy się od tej strony od jakiej go znam xD
<Rain__> no dobra.. a kto ma największe ADHD?
<Fira> Lider
<Rain__> zrozumiałe
<Fira> a niby nie? xD
<Rain__> a więc.. kończymy. Cieszysz się?
<Fira> tak
<Rain> W takim razie dziękuję że zechciałaś udzielić mi tego krótkiego wywiadu :D.
                                              ~~*~~
Dla szanownej publiczności Wywiad przeprowadził Rain z naszą wspaniałą Samicą Betha.
PS: Mam nadzieję że wystarczająco długi hmm? XD
Rain (21:07)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz