piątek, 11 lipca 2014

III Wywiad HOLS ze Shitan'em (Rain)

S    H       T    A    N - Taki jest na prawdę
<Rain__>na początek Przedstaw się<Shitan> Shitan czyli kary ogier obdarzony skrzydłami.. tzn pegaz 
<Rain__>Co cię skłoniło by tutaj dołączyć?
<Shitan> Lider, szczerze powiedziawszy 
 <Rain__> W skali od 0 do 100 jak bardzo zależy ci na HOLS?
<Shitan> hmm 90%
<Rain__> Jak długo tutaj jesteś?<Shitan> około 2 lat.
<Rain__> Która faza życia w stadzie była dla ciebie najlepsza? ( MS, SJ, NSJ czy HOLS ) Dlaczego?<Shitan> NSJ, ponieważ piękna klacz ośmieliła się pozostać moją towarzyszką.
<Rain__>  Czy jesteś zadowolony ze swojej pozycji w hierarchi?<Shitan> Któż by nie był? Zresztą jest o tyle dobrze że nie trzeba robić zadań by zdobyć dane stanowisko
<Rain__>  Co sądzisz o Jennie?<Shitan> Hmm to wyjątkowa osoba z pewnością. Zawsze chętnie pomaga, zawsze wysłucha i doradzi. Znałem ją trochę zanim tu dołączyłem i śmiało mogę stwierdzić że to jedyna zaraz po Firze bratnia mi dusza * uśmiechnął się*
<Rain__> Na pewno sie ucieszy jak to przeczyta ;D. Czy nie uważasz że czasem powinna być bardziej stanowcza?<Shitan> Sam nie wiem. Sądzę tylko że jeśli to stado przetrwało już prawie 3 lata z taką alphą to nie powinna się zmieniać i znaczy to że jest dobrze tak jak jest.
 <Rain__> Dobrze, a co sądzisz o Stadzie?<Shitan> To mój dom
<Rain__> dziękuje. Czy chciałbyś mieć kiedyś więcej źrebiąt?<Shitan> Nie wiem.. być może, w każdym razie nie zaszkodzi.. z tym że nie czuję się w roli „dobrego ojca”
<Rain__> A teraz z innej beczki. Twój ulubiony kolor?<Shitan> Szary.. Ciemny
<Rain__> Każdy z nas czegoś się boi.. co będzie w twoim wypadku?<Shitan> Czasu.. pewne doświadczenia nabrały mnie w przekonaniu że czas nieubłagalnie szybko płynie
<Rain__> a czy jest osoba której nie lubisz?<Shitan> Znajdzie się i taka.
<Rain__> Twoje zdanie o CCTR?<Shitan> Nie mam z nim nic wspólnego ale sądzę że to dobry pomysł na łatwiejsze ogarnięcie stada, zwłaszcza gdy na horyzoncie nie widać alphy.
<Rain__> Co byś zmienił ( dodał, odjął) w HOLS?<Shitan> Nic.
<Rain__> ok. Okłamałaś kiedyś Jennę? lub HOLS?<Shitan> Szczerze? Tak.
<Rain__> Co przynosi ci szczęście?<Shitan> moja rodzina mi je daje, ale nie ma nic co by mi je miało przynosić.
<Rain__> Czy uważasz się za dobrego Gammę?<Shitan> Nie wiem. Nie zostałem nim mianowany. Jestem nim tylko na wzgląd że Fira została wybrana, a ja jestem jako jej partner. A czy się nadaję.. spytaj Jenn.
<Rain__> Na którym miejscu stawiasz to stado wśród innych?<Shitan> na pierwszym
 <Rain__> *uśmiechnął się*  Co najbardziej lubisz jeść?<Shitan> Zioła
<Rain__>Co robisz w wolnych chwilach?<Shitan> Spaceruję po terenach, czasem przekraczam granicę sprawdzając co się dzieje gdzieś dalej i dla tego czasem nie ma mnie tak długo.
<Rain__> Jakie odczucia zapanowały w tobie gdy dowiedziałeś się że chcę przeprowadzić z tobą wywiad?<Shitan> Nijakie.. może lekkie zdziwienie że ktoś zainteresował się takim nic nie znaczącym gównem jak ja. 
<Rain__> Nie jesteś Gównem ;o<Shitan> A co znaczy po ang Shit?
 <Rain__>Gówno O_o’  mniejsza xD Jakie odczucia towarzyszą ci teraz?<Shitan> Hmm.. czuje sie śmiesznie.
<Rain__> Co sądzisz o tym aby nasz Lider zmienił się na poważniejszego wilka?<Shitan> Może to i dobrze.. w realu jest taki sam jak teraz… Nie jest on śmiertelnie poważny.. ale nie odstawia już takiego błazna jak kiedyś.. i tylko my dwaj wiemy co było powodem tej metamorfozy xP
<Rain__> xD. Powiedzmy że rozumiem. Chciałabyś być teściem?<Shitan>Nic nie rozumiesz!  O.o’ Nie wiem.. możliwe.. ale najpierw dokładnie sprawdziłbym z kim zadaje się moja córka. l3
 <Rain__>A dziadkiem?<Shitan> Hmm.. jeśli jej partner będzie odpowiedni.. czemu nie?
<Rain__> Kto jest według ciebie najmroczniejszy?<Shitan> Ja? * zaśmiał się* żartuję.. może..Aldieb?
<Rain__> hmm ok. A kto najspokojniejszy?<Shitan> Jenna, Fira
 <Rain__> no dobra.. a kto ma największe ADHD?<Shitan> Ty ;P
<Rain__>O nie.. zszedłem na psy O_O’ Komu według Ciebie najbardziej zależy na stadzie.. wymień je :3<Shitan> Hmm Jennie na pewno, dalej Shanti, France,Noi, Arjunie i Liderowi>
 <Rain__>Czy udało Ci się kiedykolwiek poznać pana Tee? XD<Shitan> pana Tee? Nie, ale słyszałem o nim
 <Rain__>Ile masz lat jako Qń?<Shitan> 8
 <Rain__>A ile w rl?<Shitan> 19,5
 <Rain__>Jak myślisz która para jako następna pojawi się w małżeństwach? ;D<Shitan> Ty i Noa ;P 
<Rain__> O_o aha.
<Shitan> coś jeszcze mądralo?<Rain__> Hmm no pewnie.. w skali od 0 do 100% Jak bardzo kochasz panią Firę?>
<Shitan>110%<Rain__> Ah *o* A podróż poślubna była?
<Shitan> Nie o.O’
<Rain__> No to na co czekasz?
<Shitan> A Ty?<Rain__> A ja czekam na Ciebie xP
<Shitan> Idiota<Rain__> noo o.o’ o czemu nie pozwalasz sobie wskakiwać na grzbiet?
<Shitan> Bo tego nie lubię.. źle mi się kojarzy.. chodzi o moją przeszłość.<Rain__> Spełniłbyś sie w roli krejzola?<Shitan> chyba nie ;/<Rain__> Zdradzisz nam swoje prawdziwe realne imie? 
<Shitan> Łukasz.<Rain__> Ej O_O’ Ja też.
<Shitan> o.O’ Witaj imienniku.. <Rain__> A witaj o.o”
<Shitan> xD<Rain__> Co Cie skłoniło żeby dodać swoje prawdziwe oblicze?
<Shitan> Bo niektóre osoby uważały że jestem w rl dziewczyną. Co z całą pewnością nie jest prawdą.<Rain__> Czy jest coś co chcesz przekazać stadu? 
<Shitan> Kocham was.. i niech Jenna będzie z wami /3<Rain__> No i tym miłym incydentem zakończymy wywiad.. Dziękuję wszystkim za uwagę ;D
<Shitan> Ja również dziękuję * ukłonił się po czym odszedł do lasu, tam gdzie czuł się najswobodniej*<Rain__> Dziękujemy, życzymy państwu miłego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz