piątek, 11 lipca 2014

Opowiadanie cześć 3. (Rain)

 Z racji że pamiętnik został założony dopiero w 2011r, ktoś kto napisał część 2. prawdopodobnie odszedł.


03 lutego 2010


     Gdy wszyscy rzucili się na proszek do prania ja wlokłem się gdzieś z tyłu. Oczywiście osoby będące za mną przygniotły mnie swą osobą gdyż śpieszyły się po proszek. Jedyne osoby na których proszek nie zrobił większego wrażenia była Nightrun i Jenna które widząc zajęte stado mogły wreszcie zrealizować wspólne plany o-o’ Udało mi się usłyszeć że będą zjeżdżać. Wtedy coś zielonego śmignęło mi przed oczami

- Elo żyjesz?

Tak to był Lider xD zaczął mi ględzić jakieś głupoty

- Lider.. wy-stopuj proszę cię.. – powiedziałem zirytowany..

Wtedy usłyszałem wyraźny głos lidera:

- HELOŁ BEJBI!!!

Tego już było za wiele. Warknąłem coś do niego i odbiegłem kawałek dalej. Wtedy przypomniałem sobie o Jen i Night. pobiegłem do najbliższej górki.. cóż muszę przyznać że była dosyć spora. Podlazłem bliżej i własnym oczom nie mogłem uwierzyć. To były one na sankach i chciały zjechać.

- Nie!! nie możecie zjechać O_O!

Wtedy poczułem bul i zemdlałem (XD) okazało się że to Syriusz mnie kopnął bo chciał zobaczyć alphę na sankach. Gdy się ocknąłem zauważyłem że jesteśmy już spory kawał drogi od miejsca w którym znaleźliśmy Persila. Jednak stado jest rozproszone. Wstałem i rozejrzałem się. Lena i Kika tłukły się śnieżkami o.O’ Punkie Noa, Diana i Lider lepili bałwana, reszta spała. Wszyscy byli lecz nie mogłem dostrzec alphy. gdy zapytałem o nią Ingardium powiedziała:

- Jenna poszła się wyżyć.

- tzn?

- poszła szukać przygód.

- Och noes!!.. to może być niebezpieczne O_O’ Ona sobie zrobi Krzywdę – wydarłem sie tak że Kice wypadły słuchawki z uszu

- Kto gdzie jak? – zapytała zdezorientowana Kika.

- O nie!! to będzie finito lakomedija!!.. – lamentował Lider.

- Trzeba ją odnaleźć nim będzie za późno.. Kto idzie ze mną? Nastała cisza i świerszcze dały się we znaki. – No dobra pójdę sam o-o’

W tym momencie pojawiło się kilka osób które zechciały ze mną pójść.

A kto nimi był? dowiecie sie w następnej części ;D

bo ja nie mam weny i sie mi nie chce pisać o.o’

Kto dołączy do grupy poszukiwawczej?

Czy grupa odnajdzie Jennę w odpowiednim momencie?

Czy stado przeżyje chwilowy brak alphy?

To wszystko w następnym odcinku.

Dla państwa:  Zygmunt Chajzer

Rain  (21:07)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz