piątek, 11 lipca 2014

IV Wywiad HOLS z Jenną (Rain)

<Rain__> Na początek Przedstaw się!
<Jenna7> Jenna, alpha *ukłon*
<Rain__> Co cię skłoniło by założyć to stado?
<Jenna7> Cóż życie w takich stadach bardzo mi się spodobało i od tego momentu postanowiłam założyć swoje własne, takie w którym każdy poczuje ciepło rodzinne i odnajdzie w nim siebie.. Czy mi to wyszło.. Nie mnie oceniać.
 <Rain__> Wyszło wyszło.. *uśmiech* W skali od 0 do 100 jak bardzo zależy ci na HOLS?
<Jenna7> 99,9 % acz był czas
<Rain__> Jak długo tutaj jesteś?
<Jenna7> Od początku.. Głupie pytanie xD
<Rain__> Sory, taki mam zestaw xD. Która faza życia w stadzie była dla ciebie najlepsza? ( MS, SJ, NSJ czy HOLS ) Dlaczego?
<Jenna7> Ciężka sprawa ale chyba było to SJ.. Przed rozpadem atmosfera w stadzie była idealna, taka jaka być powinna, teraz wszystko poszło w inną stronę.. SJ razem z nazwą na HOLS diametralnie się zmieniło..  Nic już nie jest takie jak dawniej.
<Rain__> Co na przykład?
<Jenna7> Nie wiem.. Chociażby podejście członków stada, kiedyś zawsze się coś działo na chacie.. Zawsze znajdowaliśmy sobie coś ciekawego do roboty.. I nie były to co tygodniowe wypady do ludzi.. Po prostu ciągle ciągle była jakaś akcja, to się ktoś topił, to znalazł jakiś dziwny przedmiot.. Nie w sposób sobie tego dziś wyobrazić
<Rain__> ah no tak.. Rozumiem Cie.. Sam czasem do tego tęsknie. Czy jesteś zadowolona ze swojej pozycji w stadzie?
<Jenna7> Cóż.. Jestem alphą.. Nie mogę nie być zadowolona.. Ale nie powiem też żeby było mi łatwo
<Rain__>  W skali od 1 do 10, jak oceniasz siebie jako alphe?
<Jenna7> cóż.. Trudno oceniać samą siebie.. Ale może.. 6-7?
<Rain__> Czy nie uważasz że czasem powinnaś być bardziej stanowcza?
<Jenna7> Tak, uważam, ale nie umiem się zmienić  ._. Zawsze zrobi mi się kogoś żal.. I wiem że to jest dużą wadą w moim przywództwie >.<
 <Rain__> Dobrze, a co sądzisz o Stadzie?
<Jenna7> Stado jak stado… nie widać po nim tego by czuło się jak rodzina, a  przynajmniej ja tego nie umiem dostrzec.. Ale nikt się jeszcze nie pozabijał mimo że sytuacje były różne, to chyba najgorsze nie jest..
<Rain__> dziękuje. Czy chciałabyś mieć kiedyś więcej szczeniąt?
<Jenna7>uh.. Chyba już mi wystarczy, stara się robie
<Rain__> A teraz z innej beczki. Twój ulubiony kolor?
<Jenna7> Bordowy
<Rain__> Każdy z nas czegoś się boi.. co będzie w twoim wypadku?
<Jenna7> Ryb.. samotności i ciszy jakkolwiek to brzmi.. Boje się też utraty bliskich mi osób.. potwornie
<Rain__> a czy jest osoba której nie lubisz?
<Jenna7> W stadzie? * myśli* chyba nie, nikt mi za skórę jeszcze nie zalazł xD
<Rain__> Twoje zdanie o CCTR?
<Jenna7> Pomaga mi bardzo, chociaż czasem chyba zapomina o swoich obowiązkach
<Rain__> Co byś zmieniła ( dodała, odjęła) w HOLS?
<Jenna7> Najchętniej stworzyłabym nowego bloga i zaczęła wszystko od początku *śmiech* ale chyba nie mam do tego już głowy.. Dobrze jest jak jest.. Mimo że wiele osób mówi że blog jest zaśmiecony, mam sentyment do tych ramek które na nim widnieją i jakoś nie umiem się ich pozbyć :/
<Rain__> ok. Okłamałaś kiedyś członka stada? lub HOLS?
<Jenna7> Tak.. 
<Rain__> Jako alpha masz chyba prawo nie mówić nam o wszystkim. Co przynosi ci szczęście?
<Jenna7> właściwie nie ma takiego przedmiotu.. Szczęście jest jak świeca ponoć..
<Rain__> Na którym miejscu stawiasz to stado wśród innych?
<Jenna7> na pierwszym
 <Rain__> *uśmiechnął się*  Co najbardziej lubisz jeść?
<Jenna7> to co każdy wilk, acz czasem lubie zapolować na coś innego
<Rain__> Co robisz w wolnych chwilach?
<Jenna7> wyleguje się w swojej grocie, ewentualnie odwiedzam polanę.. Czasem lubie pobyć sama z dala od innych nad urwiskiem skąd widać całe tereny HOLS
<Rain__> Jakie odczucia zapanowały w tobie gdy dowiedziałaś się że chcę przeprowadzić z tobą wywiad?
<Jenna7> Spodziewałam się tego już dawno :P
<Rain__> Jakie odczucia towarzyszą ci teraz?
<Jenna7> Jest ok..
<Rain__>  Śnił Ci się kiedyś jakiś członek stada? Co robił?
<Jenna7> oj śnił śnił :D nawet nie raz xD pamiętam że śnił mi się kiedyś Nack.. Że dzwonił do mnie że mam jak najszybciej wejść na chat i coś mu tam zmienić.. Śnili mi się też: Tee, Ty Rainku :P, Fira, Shitan, Night, Shan, Arj, Fran, Lofar wiele innych ale już nie pamiętam wszystkiego ._.
<Rain__> łahaha, to że ja Ci się śniłem to akurat nie dziwota, i wzajemnie xDD, a śnią Ci się częściej jako zwierzęta, ludzie rl czy może inaczej?
<Jenna7> Najczęściej są to realni ludzie do których zwracam się imieniem  z vrl o_o’ wiem to dziwne ale te sny są zazwyczaj najfajniejsze ^^’ moje wyobrażenia niektórych osób w rl.. Po za tym kilka razy śniło mi się że siedziałam na chacie i z wami gadałam :D i raz ale tylko raz śniło mi się że byłam na polanie jako wilk.. Byłeś tam ty i chyba Shanti.. ( jako wilki ) więcej nie pamiętam :o
<Rain__>  A to tak realnie.. Co Robimy?
<Jenna7> zazwyczaj to jest coś spontanicznego.. Tee śnił mi się że jechał ze mną pociągiem o_O,  Fira, Night i ktoś tam jeszcze, to gdzieś szłyśmy ( czy coś), z Lofarem tylko rozmawiałam (xD)
<Rain__> łaa ja też tak chce :D. Co byś zrobiła gdyby nagle sny się skończyły?
<Jenna7> uważam że sen to drugi, zupełnie odrębny świat gdzie można zrobić i powiedzieć wszystko.. To wyjątkowe bo wszystko wygląda tak prawdziwie.. Nie wiem co bym zrobiła.. Ale z pewnością nie byłam najszczęśliwsza.
<Rain__> Zmiana tematu xD, Jak byłaś w ciąży to czy miałaś chętke na kiszone ogórki?
<Jenna7> Emm.. Szczerze to tak. o.o
<Rain__> Łaa *o* a teraz trochę o członkach stada xD. Kto jest według ciebie najmroczniejszy?
<Jenna7> Kisshu o.O 
<Rain__> hmm nie spodziewałbym się xD. A kto najspokojniejszy?
<Jenna7> Ja ^^ nie no.. Spokojna na pewno jest Fira, Noa i Arisu :3
 <Rain__> no dobra.. a kto ma największe ADHD?
<Jenna7> Franka.. 
<Rain__> Ojoj, Lidlowi zabrała to Honorarium? Jak mogła xD Komu według Ciebie najbardziej zależy na stadzie.. wymień je :3
<Jenna7> Tobie :P, Arjuna, Franka, Fira, Lider, Arisu, może Curry, Mikey i Orbit? xD
 <Rain__> W skali od 1 do 100 jak bardzo kochasz pana Lofara?
<Jenna7>  no nie wiem, nie wiem * zaśmiała się * może 99-100?
 <Rain__> Ile masz lat jako wilczyca?
<Jenna7> 8
 <Rain__> A ile w rl?
<Jenna7> 18
<Rain__> Jakie nosisz imie w rl?
<Jenna7 Ewa  x_o
 <Rain__> Jak myślisz która para jako następna pojawi się w małżeństwach? ;D
<Jenna7> Ty i Noa
 <Rain__> Jak poznałaś Lofara?
<Jenna7> to długa historia.. I wszystko jest na tyle skąplikowane że nie chce wam mieszać w łepkach ^^
  <Rain__> oho, aż takie to było ekscytujące? XD A czy jest ktoś na kim Ci zależy z poza stada, aczkolwiek chodzi mi o osobę z neta?
<Jenna7> Spoza stada? Chyba nie o.O
<Rain__>  A jak z Realem? Masz kogoś?
<Jenna7> To chyba nikogo nie powinno interesować ale nie, nie mam i nie narzekam.
 <Rain__> Skąd pomysły na opowiadania?  
<Jenna7> cóż.. Chyba z filmów.. Zazwyczaj mam tak że jak obejrzę jakiś film który mnie ruszy.. Albo wczuwam się w uczucia bohatera to potem dostaje takiej niesamowitej weny że mam ochotę po prostu pisać … i odzwierciedlać świat który widzi tylko moja wyobraźnia…
<Rain__> To by było tyle ode mnie, ale mam jeszcze pytania od poszczególnych członków stada.. Co o tym sądzisz?
<Jenna7> Właściwie czemu nie?
<Rain__> No to Go!
Inne pytania od członków stada:
 <Shitan> Jak stado sie skończy, czy będziesz o nas zawsze pamiętać w dalszym realnym życiu? 
<Jenna7> Myślę że tak.. Do dziś pamiętam osoby które już odeszły sprzed 4 lat.. Więc sądzę że swoje stado jeszcze bardziej zapamiętam <3 kocham was!
<_Arisu> Czy jesteś dumna z całego HOLS?
<Jenna7> Raczej tak, nigdy nie sądziłam że to stado tak długo będzie trwało :3
<Kasetka> Kiedy będzie impreza?
<Jenna7> Kiedy tylko chcecie.. Można by zrobić np. z okazji wakacji.. A zaraz po wakacjach będzie nas czekać 4 rocznica.. Więc będzie się działo :3 a jak chcecie.. Nie mam nic przeciwko imprezom bez okazji .
< Franka> Jenno.. Co byś wolała?  Wkręcić świder za pomocą miedzianej rurki i igły w głowę kilkudniowego trupa w celu uzyskania krwi zaszczepionej antidotum które pozwala na schodzenie do kanałów bez narażania się na śmierć przez grzyba a następnie wstrzykniecie sobie tej krwi , czy też spotkanie Agrippy zawieszonego na drewnianych słupach łańcuchami , które wciąż gada i gada , potem każe Ci szukać grzyba , robić miksturę w laboratorium z uzyskanych składników których musiałabyś szukać po całym zamku, a potem zanieść mu po to żeby się uzdrowił ,dać mu ją do wypicia a następnie usłyszeć od Agrippy żebyś odciął mu głowę i zrobić to?
<Jenna7> O matko  O_o’ No Fran, dziękuje za ułatwienie zadania (xD)  *po 1h myślenia i dumania nad samym pytaniem w końcu się odezwała* Emm no to zależy jeszcze kto to ta/ten Agrippa o_o ale chyba ta druga opcja..  Nieboszczyka bym nie ruszyła choć z drugiej strony odcięcie łba też nie jest w moim stylu :F Nie wybieram żadnej z podanej opcji .. O.o wolałabym umrzeć…
<Fira> Jakim cudem tyle z nami wytrzymałaś? Jak dałaś sobie radę z atakiem hakera, wzlotami i upadkami?
<Jenna7> Cóż.. Z pewnością łatwo mi nie było.. Wiele razy chciałam się poddać, ale stado dało mi wiele sił  by przetrwać każdą burze.. Bo chyba po to jest rodzina.. Żeby wzajemnie się wspierać * uśmiech*
<Lofar> Za co mnie pokochałaś?
<Jenna7> Za całokształt :3 Zresztą Ty już wiesz najlepiej, nie musze chyba się wszystkim chwalić? ^^’
<Punkie_Noa> Czy chciałaś się kiedykolwiek poddać tworząc to stado? Ostatecznie sporo przeszliśmy.
<Jenna7> Wiele razy, ale tak jak już wspomniałam.. Moja wspaniała rodzina dodała mi sił by pokonać tę walkę.
 <Arjuna> Jak się przełamałaś by dać komuś dostęp do bloga?
<Jenna7>  Cóż z początku nie było nawet o tym mowy.. Potem z czasem zaczęło mi brakować sił do prowadzenia wszystkiego w pojedynkę.. Widziałam jak inne stada sobie radzą posiadając rady stada itd., postanowiłam stworzyć coś działającego na tej samej zasadzie.. I oto tak musiałam podać hasło co poniektórym.. Owszem zawsze jest ryzyko że znajdzie się jakiś zdrajca, ale staram się dobierać takie osoby którym ufam bezgranicznie i każda zdrada z ich strony była by dla mnie jak strzała przebijająca serce.. Więc nie radze xD
<Lee_> Które z dzieci kochasz najbardziej? :D
<Jenna7> żadnego, każde z was kocham  po równo i tak bardzo że w ogień bym za was wskoczyła.. <3 Nie ma żadnych tam że tego kocham bardziej a tego mniej.. Nie.. 
Anonimowe opinie losowo wybranych członków stada:
“ Co sądzisz o Jennie?”
1. Jenna to osoba z całą pewnością pozytywna. Szanuje ją, jest wesoła i potrafi pocieszyć no i dobrze doradzić w niektórych sytuacjach.. alpha? Oczywiście i to świetna :3

2. Jest świetną Alphą, choć może trochę nieśmiałą i co jakiś czas odpuszcza różne rzeczy np. wyprawy czy coś. Ale ogólnie bardzo ją lubię i jakby jej zabrakło to HOLS przestało by istnieć KOCHAMY JENN!

3. Jenna jest zajebista bo jest zajebista i kto nie uważa że jest zajebista ten tępy pikaczu xD

4. Uważam, że Jenn jest doskonałą przywódczynią i przyjaciółką.

5. Jest fajna i spełnia się w roli Alpy.

6. Yy… dobra  i wspaniała alfa , ja jej za długo nie znam zeby coś o niej mówić złego.

7. Przemiła osóbka z którą zawsze miło pogadać jest o byle czym. Nie rozumie potęgi Świdra ale mimo to lubię ja i szanuję. 

8. Jenna jest świetną przyjaciółką. Lojalną, uczciwą. Zawsze dopomoże. Jest również wspaniałą alphą.

9. Bardzo dobrze prowadzi stado, bo widać że sie trzyma i nie upada, bardzo miła oraz posiadająca dobre serce zawsze skłonna pomóc, bardzo dobra przywódczyni stada

10. Dobra Alpha i dobra matka. HoLS nie mogło mieć lepszej przywódczyni. Jest cierpliwa i łagodna, ale stanowcza, kiedy trzeba. 

11. Porządna, miła alpha z zasadami, choć rzadko ją tu widuję ostatnimi czasy.

12. Stara się być dla nas jak najlepszą alphą i myślę, że naprawdę dobrze jej idzie, już od tych trzech lat ma trudne zadanie pod tym względem. W dodatku odznacza się dużą empatią do wszystkich, myślę, że to właściwa wilczyca na właściwym miejscu~

13. Podziwiam Jen, że tak długo utrzymała stado i członków  w spójności. Uważam, że jest przyjazna i jak dobrą alphą, bo nie każdy umie tak długo stada utrzymać.  Prywatnie jest wyrozumiała, przyjazna i zawsze skora do pomocy, choć czasem wydaje mi się ciut zmulona.

Komunikat od Fran:
<Franka> ”Jenno! ..ŚWIDEEEEER wgłowiewkręconyzrurkąmiedzianąiigłąizpodstawionymsłoikiemkrwiąwypełnionymiwstrzykniętymdodanielaabygrzybgoniezabił :D”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz