piątek, 11 lipca 2014

II Wywiad HOLS ze Shanti (Rain)

08 lutego 2011
S H A N T I – Poznajmy ją inaczej
Rainn: Więc.. na początek. przedstaw się
Shanti: Eee.. noo.. wydaje mi się, że jestem Shanti. Wasza betha
Rainn: Jak długo tutaj jesteś?

Shanti: Łoł.. tego to chyba nawet nie wiedzą najstarsi górale ale jestem mniej-więcej od początku NSJ(nowe stado Jenny)
Rainn: yhm.. Co cię skłoniło by tutaj dołączyć?
Shanti: Sama nie wiem. Pewnie mi się akurat nudziło *zaśmiała się* bez urazy
Rainn: W skali od 0 do 100 jak bardzo zależy ci na HOLS?Shanti: 100 ^^
Rainn: Która faza życia w stadzie była dla ciebie najlepsza? ( MS, SJ, NSJ czy HOLS ) Dlaczego?
Shanti: Hmm.. chyba HOLS, ponieważ dużo się dzieje, poznałam kilka nowych osób. Ogólnie jest ciekawie i przywiązałam się do tej nazwy xD
Rainn: Czy jesteś zadowolona ze swojej pozycji w hierarchi?
Shanti: Oczywiście! Nigdy nie domyśliłabym się, że trafię tak wysoko.
Rainn: haha.. nikt nie jest jasnowidzem XD Co sądzisz o Stadzie?
Shanti: Yyy.. co ja sądzę o stadzie. Sądzę, że jest superuperdupermegaekstrazajebiściefajne c:
Rainn: super co? XD *rozczytuje sylabami* o.O’

Shanti: XDD no to co widzisz
Rainn: cóż.. przejdę do kolejnego pytania lepiej o_o” Więc..  Co sądzisz o Jennie?
Shanti: Hmm.. sądzę, że jest zajebistą przyjaciółką, cudowną alphą c: jest odpowiedzialna, miła, otwarta :D
Rainn coś jeszcze? xD
Shanti Kochana *.*
Rainn dobra żartowałem  ahm.. Kochasz ją?
Shanti: jasne, to mój mąż XD
Rainn: osz kurde nie wiedziałem O_O’ Czyli jesteś moim.. moim Ojcem? XD
Shanti: haha xD jestem twoją mamojcem c:

Rainn: ja się boję o.o’ Okłamałaś kiedyś Jennę? lub HOLS?
Shanti: Eee.. no wiesz ja często kłamię no np. że Jenna jest moim mężem xD ale nie jakoś poważnie, że mogłoby to kogoś urazić. Chyba..
Rainn: osz ty kłamco jeden :o na stos XD wydało się. Co byś zmieniła ( dodała, odjęła) w HOLS?

Shanti: Chyba nic. O! o! już wiem. odjęłabym Rzucanie na stos za kłamstwa 3:< Inaczej nie mógłbyś ze mną tego wywiadu przeprowadzaćRainn: ahh  no cóż o.O prowadziłbym go pewnie teraz z kimś innym.. Twoje zdanie o CCTR brzmi?Shanti: Brzmi tak samo jak zdanie o stadzie :3Rainn: Czym się zajmujesz będąc w radzie?
Shanti: No.. uzupełniam ramki oprócz albumów ii.. robię grafikę ii.. no i żyję <DRainn: interesujące o.o. Czy uważasz się za dobrą Bethę?
Shanti: Yyy.. no przeklinam, jestem złośliwa, trochę wredna Oo’ no ale chyba troszeczkę jestem dobrą bethą.Rainn: troszeczkę XD no dobra o.o  Na którym miejscu stawiasz to stado wśród innych?Shanti: Ooo! numerrr.. 1! nawet na jednym z nagłówków napisałam ‚numer 1!’ xDRainn: tak? o.O a bedzie taki nagłówek na HOLS?Shanti: nie xD okazało się, że jest brzydki i będzie lepszy dnia.. ee.. nie wiem xD muszę się zapytać Jenny (choć ona wie, że będę o to pytać co kilka dni)Rainn: ( nie ma to jak natręctwo XD) Czy udało Ci się kiedykolwiek poznać pana Tee? XDShanti: Yy.. chyba go widziałam chacie z dwa razy ale na tym się skończyło „poznawanie” go O.oRainn: hah XD a mi się udało o.O’ tyle że musiałem się troche postarać *zez* przejdźmy dalej.. Komu według Ciebie najbardziej zależy na stadzie.. wymień je :3Shanti: fajny zez XD no too.. Jenna, ty, ja, Shitan, Saga, Wan, Flaira, Fira, Lidl, Ar, Fran, Ing, Lir, Mikey, Nack, Noa :D Rainn: Czemu Noa na końcu? XDShanti: Bo patrzyłam na ramkę „My” i się okazało, że Noa jest na końcu xD oj, czepiasz się.Rainn: No co? XD dba o swoje O.o” zresztą w sumie nie ważna jest kolejność :3. A teraz pytania z innej beczki: Co przynosi ci szczęście?
Shanti:  E.. co mi przynosi szczęście. Nic o.o’ ja xD satysfakcjonuje cię ta odpowiedź?
Rainn: może być o.O’ Ulubiony kolor XD ( tylko się nie rozpisz tak jak Fira xD)Shanti: Nie mam jednego ulubionego. Jest kilka :D szary, czerwony, błękitny, czarny, bordowy, fioletowy c:Rainn: okey.. Każdy z nas czegoś się boi.. Co będzie w twoim przypadku?Shanti: Hmm..pająki, lasy w nocy, dziwne dźwięki, nieznane mi stworzenia xDRainn: ciekawe dość.. a  czy jest osoba której nie lubisz?
Shanti: Niee.. raczej nie ma (wspominałam już, że kłamię? xD)Rainn: (tak, ale spokojnie, nie musisz mówić kto to jest xD ) Co robisz w wolnych chwilach?
Shanti: ee.. rozmawiam z przyjaciółmi.Rainn: Jakie odczucia zapanowały w tobie gdy dowiedziałaś się że chcę przeprowadzić z tobą wywiad?Shanti: A mogę podać jakie pierwsze zdanie przyszło mi na myśl?Rainn: walShanti: „O kurwa” Mogłeś się po mnie tego spodziewać c:Rainn: Jakie odczucia towarzyszą ci teraz?Shanti: Hmm.. bardzo miłe c: tzn. bez skojarzeń. Wesoło mi o tyle.Rainn: spokx XD Co sądzisz o tym aby nasz Lider zmienił się na poważniejszego wilka?Shanti: Znaczy nie mam nic przeciwko jeśli będzie trochę poważniejszy niż całkiem poważny.Rainn: yhm.. Gdzie twój romeo?Shanti: Nie wiem. Nie maRainn: a masz kogoś na oku ze stada?Shanti: NieRainn: uhu.. czyżbyśmy byli zbyt mało atrakcyjni? XDShanti: oj no XDRainn: Co? XDShanti: No czepiasz sie xDRainn: nosz baa ja się czepiam wszystkiego XD jeszcze mnie nie znasz?Shanti: Znam XD niestety. Nie no żartuję oczywiście xD stety przyjacielu 8DRainn: no to co się czepiasz że się czepiam? XDShanti: Bo lubię się czepiać, że się czepiasz czepiaku! XDRainn:  A czy jest ktoś na kim Ci zależy z poza stada, aczkolwiek chodzi mi o osobę z neta?Shanti: ee.. yy.. jedna jest.Rainn: podaj imię :D Shanti: NIE! XDRainn: no to chociaż.. gdzie go poznałaś :3Shanti: No to poznałam na ludzkim rpg OoRainn: noo widzisz jak ładnie? *błysk w oku* przejdźmy dalej *look w notesik* Czy chciałabyś się kiedyś doczekać młodych?Shanti: Eee.. no chwilowo nie chciałabym ale może kiedyś by się ujawnił instynk macierzyński. Chwilowo jest tylko instynkt mordercy ale mniejsza z tym xDRainn: A kogo chcesz mordować?Shanti: Ciebie jak się czegoś będziesz czepiał       żartuję oczywiście xDRainn: ale ja jestem Czepialski Rain :3Shanti: a ja Shabszczan Kolump XDRainn: joke… A czy gdybyś była matką czy chciałabyś być babcią?Shanti:  Yyy.. no jasne :D Rainn: A teściową?Shanti: Jasne xD mogłabym być wtedy bardzo wredna XD teściowe często są wredneRainn: nie chciałbym być twoim zięciem o.O’. a żoną :D?Shanti: Żoną.. o taak *_*Rainn:  chyba wszystkie baby chciały by być żonami nie?Shanti: Nie xD i nie jesteśmy babami -.- tylko kobietami/dziewczynamiRainn:  no dobrze kobietko o.O’ a Czemu nie piszesz opowiadań?
Shanti:  Ej, znowu się czepiasz! XD dobra, nie piszę, bo nie umiem pisać -w- tzn. w sensie jakoś ładnie, poetycko czy coś tam.Rainn: jedno tylko napisałaś i było wciągające :o pisz więcej.. fajnie się czytało i trochę wiary w siebie! Kto jest według ciebie najmroczniejszy?Shanti:  Akurat ja mam bardzo mało wiary w sobie i chyba mi jej nie wpoisz <D najmroczniejszy? Yyy.. może Shitan? On jedyny przychodzi mi na myśl ale chyba nie jest mroczny tylko trochę bardziej poważny niż reszta stada o:Rainn: mnie tamsie jednak wydaje że dobrze Ci się zdaje.. ma coś w sobie z mroku o.O’ a kto ma największe ADHD?Shanti: XDD dobre pytanie. Sądzę, że większość stada ma spore ADHD bez urazy oczywiście xD mówię to w pozytywnym znaczeniu.Rainn: a kto jest najspoojniejszy?Shanti: Nack, bo się nie odzywaRainn: Co najbardziej lubisz jeść?Shanti: ee.. kotlety z surówką XD a tak serio to mięsko z sarenki, bo nie mam dużego wyboru.Rainn: Ile masz lat jako wilczyca?Shanti:  2.. nie, czekaj XD 3 albo 4. 3!Nie, 4!  4!  Tak, 4!Rainn: Zdecyduj się o.o A ile w rl?Shanti: 13, w czerwcu 14 *Shanti Yea*Rainn: A ja w marcu.  Jak myślisz, jakie bedzie następne pytanie?Shanti: „Co właśnie robisz w rl?” xDRainn: o! więc?Shanti: wpier… jem jogurt XDRainn: Smacznego XDShanti: dzięki 8DRainn: hmm na ostatki zapytam Cię.. Czy śnił Ci się kiedyś ktoś z HOLS?Shanti: Tak xD Jenna, ja, Fira i ktoś jeszczeRainn: ou, a co w tym śnie robili? :D Shanti:  łaziliśmy po polanie <DRainn: ale w postaciach stadnych czy jako ludzie?Shanti:  postacie stadne tylko, że wszyscy byli wilkamiRainn: hmm okey.. Jakiego typu muzyki słuchasz?Shanti: heavy metal, tanz metal, black metal, gothic rock <D no metal i jużRainn: Ulubiony film?Shanti: Zielona mila, wszystkie części X-mena, hancock, Batman, Troja, Gladiator, Eragon, Spiderman, Władca pierścieni xDRainn: sporo XD.. Jest jakaś cyfra/liczba która szczegulnie coś dla Ciebie znaczy?Shanti: 16 <3Rainn: a dlaczego?Shanti: To mój numer z dziennika (w szkole), praktycznie codziennie trafiam na 16:16 i jest parzysta xD kocham parzyste liczbyRainn: Ulubiony Serial? Shanti: Dr.House i wszystkie CSI na AXN ;3 oraz NCIS i Dowody zbrodniRainn:  puff.. a gdzie m jak Miłość? XDShanti: XDD D jak Debil <D jak będzie taki to on będzie moim ulubionymRainn: aha o.o” No i to by było na tyle.. chcesz kogoś pozdrowić? XDShanti: TAAK!
Rainn: Masz minutę.
Shanti: Chcę pozdrowić Shermana (moja świnka morska XD), Oriego (mój pies), Frankę, Jennę, Ciebie i mój komputer C:
..::KONIEC::..
Następny wywiad.. z….. Ingardium lub Shitanem XP ( pomęczę was :D)
Noo.. parę godzin siedzenia i klikania żeby doprowadzić to wszystko do porządku ale jest.. udało się wszystko zrobić w miarę szybkim czasie ! Ale to zasługa tego że miałem na to chęć ..
i taka druga sprawa..bo postanowiłem stworzyć konto na Youtube specjalnie dla HOLS:D Zrobiłem je już na mail Jenny która już wyraziła zgodę na owe coś.. zaaktualizowała to i oto mamy Holsowką telewizję czy coś podobnego  XD
oto link: >>Klik<<
Czy ktoś z was chciałby je prowadzić razem ze mną? :D podałbym hasło. xP Tylko musi to być osoba odpowiedzialna i taka, która umiałaby to ogarnąć.
~Rain
Rain (12:41)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz